Astra: Μάθετε τα πάντα σχετικά με το νέο Ελληνικό Διαμάντι!!
Σήμερα θα σας μιλήσουμε για μία ακόμα νέα Ελληνική προσπάθεια στο χώρο του Gaming και ο λόγος γίνεται για το Astra από την Dimension Ωmega!!

Το Astra πρόκειται για ένα platformer-metroidvania game, που σχεδιάστηκε από την Ελληνική Dimension Ωmega. Σύμφωνα με τους Developers ο τίτλος αναπτύσσεται εδώ και ένα χρόνο και έχει πάρει επιρροές από τα αγαπημένα Hollow Knight και Ori.

Στα πρώτα λεπτά του gameplay (και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί το game) μπορεί κανείς να διακρίνει την καλή δουλειά που έχει γίνει στα γραφικά και στην ομαλότητα του χειρισμού. Ενώ από την αρχή της ανάπτυξης του τίτλου έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο optimization, κάτι που φαίνεται από την στιγμή που θα πατήσεις το launch στο αρχείο .exe.

Δείτε παρακάτω τη mini συνέντευξη που πήραμε από την ομάδα της Dimension Ωmega:
  • Αρχικά θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την προσπάθεια σας και ευχόμαστε να πετύχει το project σας. Ξεκινώντας θα θέλαμε να μας πείτε δύο λόγια για την ομάδα σας ‘’Dimension Ωmega’’:
Η ομάδα έχει ιστορικό 3 χρόνων. Ξεκινώντας ως μια φοιτητική προσπάθεια να μαζευτούν άτομα της τοπικής κοινότητας, είχαμε αρχικό σκοπό την δημιουργία ενός Open World παιχνιδιού. Υπήρξε αρχικό ενδιαφέρον 50 ατόμων αφού έγινε ενημερωτικό σεμινάριο για τους στόχους της ομάδας. Βέβαια με ελάχιστη εμπειρία και πρόβλημα οργάνωσης φτάσαμε σε αρκετά αδιέξοδα και έτσι αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε το συγκεκριμένο project. Στην συνέχεια υπήρξε ένα μεταβατικό στάδιο όπου επεξεργαζόμασταν ιδέες ενώ πολλά μέλη αποχώρησαν. Με 10 πλέον μέλη επιχειρήσαμε να φτιάξουμε ένα 3D Action-Platformer με όνομα “The Hidden Music Box”. Το project αυτό το δουλέψαμε για 1 χρόνο+ και καταλήξαμε να το παρουσιάσουμε στο gameathlon όπου μέσα από αυτό βγήκαν πολλά συμπεράσματα. Το παιχνίδι αυτό, παρόλο που είχε πολλές προοπτικές, ήταν και πάλι έξω από τις δυνατότητες της ομάδας. Η συνολική εμπειρία μας έκανε να επανεκτιμήσουμε την κατάσταση και να κάνουμε έναν ορθότερο σχεδιασμό με περισσότερο στοχευμένες κινήσεις. Όντας πλέον 4 αφοσιωμένα μέλη ξεκινήσαμε το καινούργιο project Astra το οποίο είχε πλέον σωστή δομή και ήταν στα πλαίσια των δυνατοτήτων της ομάδας.
  • Το Astra είναι το νέο σας παιχνίδι, πείτε μας δύο λόγια γι’αυτό και που πιστεύετε ότι μπορεί να φτάσει:
Το παιχνίδι Astra το δουλεύουμε σχεδόν 1 χρόνο και έχουμε φτάσει στο σημείο να
είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να ολοκληρωθεί και να φτάσει στην αγορά. Πιστεύουμε ότι έχει δυνατότητες να γίνει ανταγωνίσιμο παιχνίδι του είδους του. Ακόμη δουλεύουμε κάποια κρίσιμα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού που δεν έχουν παρουσιαστεί. Σε επόμενο στάδιο το παιχνίδι αναμένεται να αποκτήσει μια μοναδική εικόνα και να παρέχει μια ξεχωριστή εμπειρία για τον παίκτη.
  • Με το που ανοίγεις το παιχνίδι η πρώτη σκέψη που σου έρχεται στο μυαλό είναι από που μπορεί να πήρε επιρροές αυτός ο τίτλος, κάτι που θέλουμε πολύ να μάθουμε:
Έμπειροι παίκτες θα παρατηρήσουν ότι το παιχνίδι μοιάζει πολύ με το Hollow Knight και έχουν δίκιο! Το παιχνίδι αυτό έχει μεγάλες επιρροές από Hollow Knight και Ori. Ως σύγχρονες επιτυχίες του είδους που προσεγγίζουμε (platformer-metroidvania) αποτελούν σημείο αναφοράς για μας και τα έχουμε ως αντικείμενο μελέτης για την βέλτιστη ανάπτυξη του παιχνιδιού. Παρόλα αυτά επιχειρούμε να δώσουμε μια μοναδική ταυτότητα στο παιχνίδι Astra, ώστε να ξεχωρίσει από τους 2 αναφερθέντες τίτλους.
  • Πόσο χρόνο χρειάστηκε να αφιερώσετε ώστε να υλοποιήσετε αυτή την ιδέα και τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε;
Η εδραίωση της ιδέας χρειάστηκε 1,5 μήνα, κατά την διάρκεια του οποίου
καλλιεργούνταν η δομή του κόσμου, της ιστορίας, καθώς και του gameplay. Στην πορεία αρκετά πράγματα τροποποιήθηκαν και πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να πάρει σχήμα η τελική μορφή του παιχνιδιού, η οποία ακόμη δεν είναι στο τέλος της. Έχοντας πλέον εμπειρία αλλά και αναπτύσσοντας ένα λιγότερο απαιτητικό παιχνίδι οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε ήταν κυρίως μικρο θέματα που προέκυπταν στην πορεία και όχι τόσο μεγάλα προβλήματα που μας άφηναν πίσω. Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα ήταν αυτό του optimization έτσι ώστε να κάνουμε το παιχνίδι όσο πιο ελαφρύ γίνεται χωρίς πολύ loading. Αυτό πλέον έχει λυθεί κατά το πλείστον. Το παιχνίδι είναι ελαφρύ και εύκολο στην χρήση.
  • Ξέρουμε ότι έχετε ακόμη πολύ δουλειά για την ολοκλήρωση του project, αλλά πότε πιστεύετε ότι θα έχουμε επίσημο release και σε ποια πλατφόρμα (steam κλπ):
Σίγουρα το project χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά αλλά πλέον έχουμε εδραιώσει μια αρκετά αποδοτική μεθοδολογία που θα μας κάνει να προχωράμε με γρήγορους
ρυθμούς. Ο κόσμος του Astra είναι μεγάλος και κυρίως αυτό είναι που θα μας
καθυστερήσει να κάνουμε release το παιχνίδι. Εκτιμούμε ότι θα χρειαστούμε σίγουρα 1,5 χρόνο από τώρα στοχεύοντας αρχικό release στο Steam και βλέποντας για περαιτέρω στην πορεία.
Κλείνοντας, δεν θα αναφερθούμε για τα αρνητικά του παιχνιδιού, διότι ο τίτλος δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Σας δίνεται όμως η ευκαιρία να το κάνετε εσείς δοκιμάζοντας το εντελώς δωρεάν (κάντε κλικ εδώ) και συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο που εμπεριέχεται στα αρχεία, βοηθώντας έτσι να βελτιωθεί ο τίτλος μέχρι το οριστικό release.

Ακολουθήστε την Dimension Ωmega σε: